برگزاری کلاس آموزش نمازتوسط ستاداقامه نماز دانشگاه

برگزاری کلاس آموزش نمازتوسط ستاداقامه نماز دانشگاه
 

برگزاری کلاس آموزش نمازتوسط ستاداقامه نماز دانشگاه

ستاد اقامه نماز دانشگاه علوم پزشکی همدان طی عملی خداپسندانه اقدام به برگزاری کلاس ۳روزه آموزش نماز دردو گرو ه (خواهران وبرادران )نموداست.

 

دراین کلاس آموزشی از استادان مجرب و کارآزموده جهت بالا بردن سطح آگاهی کارکنان دانشگاه در رابطه با نمازدعوت شده بود که در موارد مختلف نماز به ایراد سخن پرداختند:

۱- استاد معصومی :استاد گروه معارف دانشگاه .

دررابطه با اداب و مسائل نمار و عبادت و نقش عبادت درزندگی انسان بیانات بسیار آموزنده و شیوائی ایراد نمودند که در جای خود بسیار حائز اهمیت می باشد.

۲- استاد درکلام :استادگروه معارف دانشگاه .

ایشان نیز در رابطه با عبارت خوانی وتلفظ صحیح الفاظ و حروف مطالب بسیار آموزنده وشیوائی را بیان نموده و نحوه صحیح تلفظ الفاظ عربی در نماز راتوضیح داده و قرائت صحیح نماز را آموزش دادندو در پایان کلاس" آزمون کتبی( تلفظ حروف) ونیزشفاهی (قرائت حمدوسوره) را برگزار نمودند وجهت تشویق به قرائت صحیح نماز ۵نمره تشویقی در نظر گرفته بودند.

۳- استاد حجت الاسلام حاج آقا حسنی حلم استاد گروه معارف دانشگاه :

حاج آقا حسنی حلم در رابطه با احکام نماز به ایراد سخن پرداختند ومسائل واحکام نماز را به صورت بسیار شیوا و رسا دراختیار شرکت کنندگان قرار دادند که مباحث بسیار آموزنده ودر عین حال با بیان خوب ایشان مطالب گفته شد .

جادارد از کلیه عزیزان که دراین راستا متحمل زحمت فراوان شده بودند تشکر کنم و درصورت امکان این کلاسها تداوم داشته باشد ممنونم.



|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
نویسنده : ابوالفضل گلی
تاریخ : چهار شنبه 14 دی 1390
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: